FreeJeans
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

My all new Missguided jeans

Aller en bas

My all new Missguided jeans Empty My all new Missguided jeans

Message par Devil_Jeans Sam 18 Fév - 19:36

Hello everybody,

I make my first post. My boyfriend, Vinci, likes to tear in my jeans. I let him do it. I think this site and the good to post some pictures of my jeans. Do not hesitate to leave me your comments.

So today I start with my all new Missguided Vice Indigo jeans.

My all new Missguided jeans M0Q21N00G-K11@14

Thursday, I was wearing it for the first time when I met my boyfriend on the bus. He told me that my jeans was beautiful, but too strict. That it would be prettier with a few tears.

I said to him: "Well go if you find that it would be better with tears".

Vinci began with three tears on each thigh. But after a quarter of an hour I left the bus in this state there.

My all new Missguided jeans M0Q21N00G-K11@15

The following Monday, knowing that if I put on a new jeans, he would risk the same fate, I handed over my Missguided. When I arrived at Vinci's, it was a bit disappointed that I had not put on new jeans. But that did not prevent him from continuing.

My all new Missguided jeans IMG_8641 My all new Missguided jeans IMG_8642

The worst thing was not that Vinci went on, but more than I got in the bus carrying it.


__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Bonjour tous le monde,

Je fais mon premier post. Mon petit ami, Vinci, aime déchirer mes jeans. Je le laisse faire. Je pense que ce site est bien pour poster quelques photos de mes jean. N'hésitez pas à me laisser vos commentaires.

Donc, aujourd'hui, je commence avec mon tout nouveau jeans Missguided Vice Indigo.

My all new Missguided jeans M0Q21N00G-K11@14

Jeudi, alors que je le portais pour la première fois, j'ai rencontré mon petit amis dans le bus. Il m'a dit que mon jeans était beau, mais trop stricte. Qu'il serait plus joli avec quelques déchirures.

Je lui ai dit : "Bien vas-y si tu trouve qu'il serait mieux avec des déchirures".

Vinci commença par trois déchirures sur chaque cuisses. Mais au bout d'un quart d'heure je ressortie du bus dans cet état là.

My all new Missguided jeans M0Q21N00G-K11@15

Le lundi suivant, sachant que si je mettait un jeans neuf, il risquerait de subir le même sort, j'ai remis mon Missguided. Quand je suis arrivé chez Vinci, il fut un peut déçu que je n'avais pas mis de jeans neuf. Mais cela ne l'a pas empêcher de continuer.

My all new Missguided jeans IMG_8641 My all new Missguided jeans IMG_8642

Le pire ne fut pas que Vinci continua, mais plus que j'ai du rentré en bus en le portant.

Devil_Jeans

Messages : 3
Date d'inscription : 21/01/2017
Localisation : Nice

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum